Οι Αστακοαστοί


-Κάτω οι Αστοί. Ζήτω οι Αστακοί. Pop korn sub culture
-Εις το προάστιό σου δεν υφίσταται ο ορος αστοί διότι αστακοί πολλοί μας ήρθαν εις το προάστιο μου δεν υφίστανται αστοί διότι οι αστακοί fame story.
-Δηλαδή οι αστακοαστοί βάρους καθαρού 4 κιλών?
-Ναι ναι χωρίς το κέλυφος, σκέτο κρέας αστακοί που προσπαθούνε μάταια οι καημένοι να γίνουνε αστοί.

Και έναστροι οι ουρανοί και το καβούκι μένει.
Α… έτσι πες αστακοαστοί κρεμαστοί
από της Μέσης Γης την κουπαστή.
Και κρεμασμένοι με κρέπα κρεπαρισμένοι οι ξιπασμένοι.
Και ποτέ μετανοιωμένοι
Ω της Γης οι αστακοί
Που τελικά ούτε η νοστιμιά τους μένει.
Τα δύστυχα τα ψαρικά
Τα δίστιχα τα δύστυχα
Με δυό στιχάκια σκίστηκα
Τα διάβασα σα δύστυχα σαδίστικα και κλαίω.
Σαδίστικα ειν’ τα βραστά
Τα αστικά.
Ιδού λοιπόν η ρίζα της λέξης αστακο αστοί. Επομένως αστακοαστοί ίσον αστοί αστακοί δηλαδή μάζωξη γύρω από ένα πιάτο.
Στρογγυλό με ασημένιο σμάλτο.
Πλυμένο με τελευταίας γενιάς ασταοματ
Άστα τα ωμά
Αστα βράστα
Αστα Λα Βίστα
Άστα τα μαλάκια σου ανακατεμένα
Αστακομακαρονάς αστός που πήρε αστικό για το κλεινόν το Άστυ.
Κόκκινος σαν αστακός κομμουνιστής. Κόκκινος σαν αστακός οπαδός ψαραγοράς ασπρόμαυρος λαγός κι ο αστακός γλεντάει.
Παλιός κομμουνιστής κόκκινος και βρασμένος.
Κι ο αστακός βαμμένος, ο ονειροπαρμένος.
Μες’ τη βαρβάκειο βρέθηκε χιλιoσακατεμένος.
Με θέλγητρο το κόκκινο να’ ναι δυστυχισμένος?
Μα ναι τι θέλω εδώ? ρώτησε ο καημένος.
Εδώ ειν’ η βαρβάκειος
Δεν είν εδώ το Σούλι.
Μην ειν’ του αστακού μην είναι του Ρασούλη
Μην ειν’ το αστακοκέραυνο μην ειν’ η ομορφιά του
Μην είναι η μονάκριβη του αστακού η κόρη
[μαλάκα θα τρελαθεί το εχελον…παμε]
μου πήρε για μικροαστό τον αστακό σε πλώρη
Σαν ναν’ του αστακού το Εχελον μου μοιάζει
Μα σε μικροαστό καλύτερα ταιριάζει
Να ειν το θαλάσσιο έχελον το μυστικό
Το χιλιοειπωμένο?
Και χέλι που έρπει στα νερά καταραμένο να ναι
Στον ύπνο μου να μη το δώ θα ΄ναι κακό μεγάλο
Μα και στον ξύπνιο αν μπορώ θα το χτυπήσω κάτω
Άνισος είναι ο αγών
Πσάρια μου και πσαράκια μου
Με φαβορί μεγάλο
Και αστακοαστοί μου
Α στο κρεβά μόνο εγώ το έχω πιο μεγάλο.

4 σκέψεις σχετικά με το “Οι Αστακοαστοί

Σχολιάστε

