Επτά Επί Θήβας

Έλα να μαζευόμαστε σιγά-σιγά…

Τα μπλογκζ δεν είναι μόνο ανώνυμες, ψευδώνυμες ή επώνυμες βολές-βουλές. Είναι και πραγματικά μερικές φορές. Και εννοώ βέβαια τον ασαφή διαχωρισμό τους από την ανθρώπινη φύση. Κάτι που λίγοι έχουμε καταλάβει είναι ότι πίσω από ένα πληκτρολόγιο, πίσω από μια οθόνη, πίσω από ένα ποντίκι είμαστε εμείς. Κυρίως εμείς. Στις φλέβες μας τρέχει αίμα (αληθινό, κόκκινο και όχι υγρά μπαταρίας). Αυτές οι σκέψεις μου πέρασαν ατόφιες καθώς καθάριζα το δωμάτιό μου, ξεσκόνιζα τα σι ντιά μου, πότιζα τα φυτά μου. Το γκέρλυ δίπλα μου μαγείρευε, ετοίμαζε, ρωτούσε. Μια ετοιμασία για μπλογκερζ; Μπα…Μια ετοιμασία για φίλους, αγαπημένους που τους γνώρισα μέσα από τα μπλογκζ αλλά ούτε μία στιγμή δεν με απογοήτευσαν ως άνθρωποι.

Ονειρος, Αργος, Γούτας και μία εξαιρετική δημοσιογράφος θα απαρτίσουν την παρέα σήμερα (αν τα δακρυγόνα της δεθ τους το επιτρέψουν).

Περιμένω…

3 σκέψεις σχετικά με το “Επτά Επί Θήβας

  1. Σ’ ευχαριστώ ρε σκοτεινέ για την πρόσκληση, αλλά μου έφαγε το βράδυ – και τα σκότια – ο Μπομπ ο Μάστορας με το rendering από τη ΔΕΘ.

    Και να φανταστείς ότι το επόμενο Σάββατο θα είναι σειρά του Ααααααπππ!

    Επιφυλλάσσομαι για το άμεσο μέλλον και θενκς για τη Μυρτώ.

Σχολιάστε

