ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΡΕ!

Πρώτη φορά στην ζωή μου αδημονώ τόσο πολύ να ξημερώσει η επόμενη μέρα. Πρώτη φορά θέλω τόσο πολύ να μαυρίσω με τη ψήφο μου την ντροπή της πόλης. Πρώτη φορά θέλω να βάλω σταυρό και να πατήσω με δύναμη το στυλό πάνω στο ψηφοδέλτιο μέχρι που να σκιστεί το χαρτί.
Πρώτη φορά θέλω τόσο πολύ να εκδικηθώ την ομηρεία του βλαχομπαροκ της χαμηλής αισθητικής, της βλαχιάς, της σαπίλας.
Πρώτη φορά θέλω με τόσο πάθος να σβήσω τα ηλίθια χαμόγελά τους που με κοιτάνε σα μόγγολα κάθε μέρα που βγαίνω έξω.
Πρώτη φορά θέλω τόσο πολύ να πώ ΟΥΣΤ στα ξερατά της γης.
Πρώτη φορά θέλω να τους στείλω με δύναμη πίσω στους οχετούς και τα λαγούμια από τα οποία ξεπήδησαν.

ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΡΕ!
Δώστε μου πίσω τις μουσικές της, την κουλτούρα της, την ομορφιά της, τα ράδια της, τα γκρουπ της, τα μπαράκια της, τη φιλοξενία της. Δώστε μου πίσω την ωραία της θάλασσα, τα ηλιοβασιλέματα της, το λιμάνι της, τις ταβέρνες της. Δώστε μου πίσω επιτέλους την πόλη που γεννήθηκα, μεγάλωσα κι αγάπησα

4 σκέψεις σχετικά με το “ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΡΕ!

Σχολιάστε

