Η Φάρμα Των Ζώντων

Ολο αυτό το σκηνικό των «δημοτικών εκλογών» μου θυμίζει έντονα τη φάρμα των ζώων. Θα προτιμούσα να μου θύμιζε τον «Μικρό Πρίγκηπα». Αλλά στην πολιτική ΔΕΝ γίνονται θαύματα. Ούτε νεράιδες υπάρχουν. Μήτε ξωτικά και Νάνοι που κοιμούνται κάτω από μανιτάρια. Ουτε η μυρωδιά του δάσους. Ουτε ο ήχος του ποταμιού.

Στην πολιτική δυστυχώς υπάρχουν μόνο αυτά.

>Κικιρίκου/ Open
>Και ο κυρ-Γιάννης έχει νεύρα σήμερα!/ ANemos
>Δεύτερος γύρος μ’ από όλα/ Thess
>Bird’s eye view/ Frappelections
>Reboot-άρησε η Θεσσαλονίκη/ Goutas
>Οι «ψηφοφόροι-τσούλες» και ο πρίγκιπας του παραμυθιού / Αμπελοφιλοσοφίες
>Το παράδειγμα Μπουτάρη / Τα μυστικά του Κόλπου
>Έντεκα (πρόχειρα σχόλια για τις εκλογές)/enteka
>Θεσσαλονίκη:/ Kyrallina
>Το τεστ της ταράτσας/ ΠΕΤΕΦΡΗΣ

7 σκέψεις σχετικά με το “Η Φάρμα Των Ζώντων

  1. Εμένα πάλι -που έχω πιό sci-fi/fantasy λογοτεχνική παιδεία- μου θυμίζει το Dune. Λίγο πριν τα πάρουν κρανίο οι Fremen, και ξεχυθούν απ’ τις τρύπες τους στην έρημο για να πάρουν πίσω την πόλη απ’ τα χέρια των Harkonnen…

  2. Κάπτεν εμείς θα τους στέλνουμε το λογαριασμό κάθε μέρα και κάθε μήνα ως πολίτες!

    Πασκάλ οκ μπορεί να είναι κι έτσι αλλά εμείς -τουλάχιστον τα παιδιά της πόλης- είμαστε με την πόλη την ίδια. Οσο (και όσοι) δεν το καταλαβαίνουν αυτό χάνουν άδικα το χρόνο τους.

  3. Δεν ήμουν με τους Ατρείδες, με τους Fremen ήμουν. Το γεγονός ότι οι -αλεξιπτωτιστές και αριστοκράτες, κατά τ’ άλλα- Ατρείδες έδωσαν βάση στις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του Arrakis ήταν που έκανε τους Fremen να συμμαχήσουν μαζί τους (κι όχι να υποταγούν σ’ αυτούς).

Σχολιάστε

