Son Of A Motherless Goat

Μια τρελή γρίπη με έριξε στο κρεβάτι αφού με σήκωσε πρώτα. Είχα τόσο πυρετό το σαββατόβραδο που στα όνειρα μου είδα ότι ήμουν μπάτσος στη Νέα Υόρκη. Μάλλον θα έφταιγε η δηλητηριώδης κοτόσουπα με τις παραισθησιογόνες ιδιότητες. Τυλιγμένος σα μούμια με κουβέρτες και παπλώματα το μόνο που έμεινε να κάνω ήταν να δώ τηλεόραση. Για διάβασμα ούτε λόγος. Τα γράμματα χοροπηδούσαν όπως στο Final Cut και τα βιβλία μεταμορφωνόταν σε βίντεο κλιπ με κίνηση θρι Ντι. Στην Τι Βι τα γνωστά άγνωστα κοκκόρια φώναζαν όσο πιό δυνατά μπορούσαν προσπαθώντας μάλλον να τρομάξουν τους κάμερα μαν και τους ακροατές. Βιασμοί, εγκλήματα, φόνοι, απάτες. Τελικά στην τηλεόραση είναι ένας άλλος παράλληλος κόσμος που καμμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα των περισσότερων από εμάς. Για παράδειγμα δεν έχω γνωρίσει ποτέ βιαστή ή δολοφόνο από κοντά αλλά τα κανάλια φροντίζουν ώστε η γνωριμία μαζί τους να γίνει έστω και τηλεοπτικά. Κλικ στη μεγαλύτερη εφεύρεση του ανθρώπινου μυαλού. Τηλεκοντρολ.

Σκάει ο αδερφός μου σπίτι και αρχίζει τα αναρχοκομμουνιστικά περί συστήματος, ελευθερίας του λόγου κτλ. Ρε μαν του λέω εμείς είμαστε το σύστημα δεν το καταλαβαίνεις; Μπα δεν το κατάλαβε και συνέχισε το μίνι λογίδριο περί επανάστασης ενώ εγώ καραδοκούσα για να του τη φέρω με δανεική ατάκα. Δεν υπάρχει τίποτα επαναστατικό στην επανάσταση. There is nothing revolutionary about revolution. Χα! Του έκοψα τη φόρα κι αλλάζω κανάλι. Κούλογλου. Εκπληκτική σειρά για τις εταιρίες ενώ Τσομσκυ και Μουρ τα δίνουν όλα.

Ο πυρετός συνεχίζεται και το Παρασκευόβραδο ενώ πέφτω σε μια εκπομπή της ψηφιακής ερτ που άν την έβλεπε ο J95 θα πάθαινε μίνι εγκεφαλικό. Παπάς παρουσιάζει το μεγαλείο της Ακρόπολης σε ισπανούς! Μποινγκ μπόινγκ. Ο πυρετός μου ανεβαίνει και σπάει το θερμόμετρο ενώ παρακολουθώ μια από τις χειρότερες εκμπομπές ηθογραφίας, πατροναρίσματος και παραιστορίας με όλα τα χαρακτηριστικά του μετα κρυφού σχολειού. Παιδάκι που έχει απορίες για τις θρησκείες ενώ η μητέρα του τις λύνει παρέα με ελ ιερωμένο. Μου έρχεται να σπάσω την καινούρια μου LG αλλά λυπάμαι το 1000 που έδωσα πρόσφατα. Λέω να σπάσω τον ψηφιακό δέκτη αλλά λυπάμαι το κατοστάρικο. Για ροχάλα δεν το συζητάμε σε tft οθόνη. Θα μείνει σημάδι. Στην παλιά όμως γλομπέ τι βι εικοσαετίας είχα ρίξει μια περιποιημένη στους πύρινους λόγους της γριάς με τα μουσια. Ηταν τότε με τις ταυτότητες.

Για τις εξελίξεις στη Μονιτοριάδα δεν έχω να πώ και πολλά πέραν του ότι τα πληκτρολόγια πήραν φωτιά και διάβασα αρκετά ποστ που με εξόργισαν κι άλλα που με έβαλαν σε σκέψεις αλλά το θέμα -το κύριο θέμα- είναι ότι δυστυχώς ο καθένας έχει βάλει το δικό του μόνιτορ και εκείνο το μοναδικό μωσαικό του Vrypan με τις μάχες του, τα μεγάλα γράμματα, τα λινκβλογζ δεν υπάρχει πιά. Ολη αυτή η φάση μου θύμισε ένα εξαιρετικό διήγημα «Τα Παιδιά Του Μπάκαλον» όπου οι αντίπαλοι κατέστρεφαν τους ναούς των χωρικών κι εκείνοι περιφερόταν άσκοπα χωρίς ένα μέρος λατρείας.

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τους μπλόγκερς που στάθηκαν στο πλευρό μου (το δεξί), τη θεία μου τη Μαριγώ, τον ανηψιό μου καθώς και την ιδιοκτήτρια του πρώτου βυζιού που έπιασα στη ζωή μου.

Ευχαριστώ για το Οσκαρ

6 σκέψεις σχετικά με το “Son Of A Motherless Goat

  1. Kalimeres!

    Το βυζί ήταν το αριστερό βέβαια διότι αγκαλιάζεις το γκέρλυ με το αριστερό χέρι και με το δεξί χουφτώνεις το αριστερό βυζί. Και γιαυτό το αριστερό βυζί στο ευγενές specie είναι πάντα μεγαλύτερο…Γκατ ιτ? Απ το χούφτωμα…

    :)))

    ευχαριστώ δια τα καλά σας λόγια

  2. Περαστικά μαν…
    Να σηκωθείς γρήγορα από τον καναπέ του πόνου γιατί η τηλεόραση δεν αστειεύεται.

    Δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα ρε συ!

  3. Περαστικά σου και μας!
    Πρόσεξε μην δεις «Μαρία η άσχημη». Ανεβάζει τον πυρετό αυτόματα. 39 κατασκευαστές σήριαλ απορούν πώς την εμπνεύστηκε ο τεσσαρακοστός 🙂

  4. ημεροδρόμιε θενκς. Θα εφαρμόσω το Αρον Τον Καναπέ σου και περιπάτει κι έτσι τυλιγμένος με κουβερτόνι όπως είμαι μοιάζω με το λάζαρο αρκετά. Δεν παίζουμε όχι!

    Δισκολάτια θενξ! Μακριά! Μακριά!

    Οίστρε θενξ. Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου αν και δε νομίζω να δώ κάτι που λέγεται έτσι.Πάντως πριν χρόνια θυμάμαι που όλη η ελλάδα παραληρούσε με τον Σάκη Τον Υδραυλικό. 🙂

Σχολιάστε

