Η Λίτσα Του Σίντλερ

Σήμερα δεν έχει ποστ. Νηστεία. Και μια περίεργη ερώτηση που μου έκαναν βλέποντας με να καταβροχθίζω ένα ωραίοτατο κατσικίσιο παιδάκι: ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΗΣΤΕΥΕΙΣ;. Νοπ, όχι, νο…Και δε μπορώ να καταλάβω ποιά είναι η σχέση μεταξύ των πιστεύω του καθενός και της διατροφής. Στο γυμνάσιο είχαμε ένα προφέσορα που παραδόξως τον έλεγαν τρακόσα. Ναι, όπως το έργο. Ε αυτός ήταν θεολόγος γιατί συζητούσε μαζί μας ΚΑΙ τις δικές του απορίες και προσπαθούσε να μάθει από εμάς τα 10χρονα. Ποτέ δεν προσπάθησε να μας επιβάλλει μια -κατά πολλούς- δεδομένη αλήθεια. Οταν τον ρωτούσαμε με τα εφηβικά μας μυαλά δεν απαντούσε με στερεότυπα ότι ο ιωάνης έτρωγε ακρίδες -κατά τα γραφάς- αλλά μας έλεγε ότι οκ είναι καλό για το σώμα να αποτοξινώνεται κατά περιόδους. Αυτές οι περιγραφές του, η επικοινωνία του με την τάξη, τα γυαλιστερά του μάτια με κάνουν και θυμάμαι το όνομά του ακόμη. Θ. Τρακόσας. Και ένας ακόμη που με έκανε γραφίστα. Ο Γ. Κουτρής. Η διδασκαλία του ήταν απίστευτη.

Αυτό που θέλω να πώ τόση ώρα και έπιασαν τα δυσλεκτικά μου είναι ότι το μάθημα είναι κάτι ζωντανό όσο ο δάσκαλος είναι ζωντανός. Εγώ ήμουν από τους τυχερούς. Ολοι μου οι δάσκαλοι, όλοι μου οι φίλοι ήταν και είναι σε μόνιμη διαφωνία με εμένα άρα μαθαίνω και μαθαίνουν καθημερινά…

Αντε γειά σας τώρα. Πάω να διαβάσω τον ΑΝεμο που φυσάει προς όλες τις πλευρές…

2 σκέψεις σχετικά με το “Η Λίτσα Του Σίντλερ

Σχολιάστε

