41

angel.jpg
Πότε πέρασαν; Χαμπάρι δε πήρα…

Upd: Εγώ ο Dark Angel έχων σώας τας φρένας τας γκάζιας και τα συμπλέκτας δηλώνω ότι βρίσκομαι σε κατάσταση πλήρους συγκινησιακής φόρτισης γαρνιρισμένης με ολίγα διάφανα και αλμυρά υγρά τα οποία βρίσκονται παραπλευρως των οφθαλμών μου. Οι ευχές των αδερφών που συγκέντρωσε η συντεχνία των Crazy Monkey και Οι Σκιες Μιλάν είναι λυτρωτική και τους ευχαριστώ από τα βάθη (2,300 μέτρα) του καρδιακού μου μυ. Τα λόγια δεν είναι ποτέ λίγα σε ένα φλύαρο όπως εγώ δια να περιγράψουν την έκπληξή μου όταν είδα το ποστ του Κρέιζυ καθως και το wallpaper που μου έκανε δώρο και το οποίο φιγουράρει στην κορυφή του ποστίδιου.

Να είστε καλά αδέρφια. Stay On The Scene.

18 σκέψεις σχετικά με το “41

  1. όμορφε, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και πάλι!!!

    έλαβον το μήνυμά σου δια να παραβρεθώ κι εγώ στην κρασοκατάσταση, αλλά δε μπορώ βρε αγάπη μου….άλλωστε δεν θέλεις να κοψοχολιάσω με την εμφάνισή μου τους καλεσμένους σου ντάρλινγκ (τρία απανωτά ξενύχτια, ήθελα να ξερα ποιος μ.. είπε ότι δεν υπάρχει χρόνος, για όλα υπάρχει, μόνο για να προλαβω να κοιμηθώ λίγο δεν υπάρχει την τρέλα μου).

    θα επανορθώσω λίαν συντόμως και μεγαλοπρεπώς, το ορκίζομαι στα Μανόλο σανδάλια που κάποτε θα αποκτήσω,

    σμουτς στο ομορφότερο ζευγάρι που είδα εδώ και πολύ καιρό κι ένα παραπάνω στη μαγείρισσα τη σούπερ ντούπερ που σκίζεται σήμερα και πάλι, με τον τρελό που έμπλεξε!

    να είστε καλά κουκλιά μου

  2. 41? TΙ 41 ΡΕ? Πλάκα με κάνεις;
    Εσύ δείχνεις το πολύ 35.
    Περνάς καλά τελικά κουφάλα εκεί απάνου, παρά τις γκρίνιες σου κατά καιρούς.
    Χρόνια σου πολλά και από εδώ. Να χαίρεσαι και να σε χαίρονται αυτοί που αγαπάς.

  3. Το κέρασμα δεν θα το γλιτώσεις, Σκοτεινέ 🙂
    Όσο για τα χρόνια .. τα «πολλά» περιττεύουν. Καλά να ‘ναι κι όλο και καλύτερα να γίνονται.

  4. Χαιρετώ τα αδέρφια και…

    @mave thx δεν υπάρχει χρόνος
    @discolata είσαι στη white list. Φρόντισε να επανορθώσεις συντομα!
    @εντεκα μπράδα θενκ για!
    @maroulita δεν υπάρχει χρόνος. Ευχαριστώ σίστα!
    @ Pascal bro σε ευχαριστώ μαν! Γρίνια είναι η συχνή επανάληψη της αλήθειας…
    @ Oistros. Κερνάω πάντα ειδικά κρητικάτσια! Φιλια…

  5. Προλαβαίνω ο αχαϊρευτος να ευχηθώ;

    Δημιουργικός πάντοτε και υγειής.

    Τα μπράβο μου σε όλα τα παιδιά και κυρίως στην πολυλογού σκιά και το σάντουϊτς μπανάνα.

Σχολιάστε